پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

دوازدهمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

دوازدهمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد یک شنبه (16/7/1396)
پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد (ص) دوازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز یک شنبه مورخ 16/7/96 ساعت 15:30 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید آغاز گردید. سپس جناب آقای مهندس گودرزی ریاست محترم شورای اسلامی شهر نجف آباد ضمن عرض سلام و خیر مقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و میهمانان ارجمند دستور کار جلسه را مطرح فرمودند:
 
مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه 12:
*کمیسیون فرهنگی شورا ساعت 15:30 به ریاست جناب آقای آسیابانی آغاز گردید. جناب آقای سوری سرپرست محترم سازمان تاکسیرانی با دعوت و هماهنگی قبلی در جلسه کمیسیون فرهنگی حضور بهم رساندند و تعدادی از تاکسیرانان نیز حضور یافتند و مشکلات خود را عنوان نمودند.
*در خصوص مشکلات بخش اتوبوسرانی بحث و بررسی صورت گرفت که مقرر گردید جلسه ای با تعدادی از نمایندگان اتوبوسرانی و با حضور جناب آقایان پوراسماعیلی ، آسیابانی و مهندس جواد حجتی برگزار و مسائل مربوط به سازمان اتوبوسرانی بررسی گردد.
*پیرامون اختلاف بین تاکسی های اینترنتی و شهرداری نیز بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت و مقرر گردید جلسه ای فیمابین ذی نفعان در فرمانداری برگزار گردد و به راه حل مشترک برسند.
*سپس با دعوت و هماهنگی قبلی جناب آقای مغزی قائم مقام و معاون محترم اداری مالی شهرداری به همراه جناب آقای مهندس احمدی معاونت محترم شهرسازی شهرداری در جلسه رسمی شورا حضور و پیرامون درخواست مالکان زمینهای واقع در انتهای خیابان آیت اله حججی –پشت بنگاه میوه در خصوص تعیین تکلیف زمینهای مذکور و اجازه برای ساخت و ساز توضیحاتی ارائه نمودند که در نهایت مقرر گردید جلسه دیگری برای بررسی بیشتر در این خصوص تشکیل گردد.
*در خصوص تشکیل کمیسیون ماده 77 مقرر گردید شهرداری نماینده خود را معرفی و برای تشکیل دبیرخانه و تشکیلات این کمیسیون اقدام نماید.
*پیرامون تصادفات زیاد در کمربندی شمالی بحث و تبادل نظر صورت گرفت که مقرر گردید اداره محترم راه و شهرسازی ، فرمانداری محترم ویژه شهرستان ( شورای ترافیک ) جهت اصلاح کمربندی و احداث باند کندرو و همچنین اداره محترم برق شهرستان درخصوص روشنایی کمربندی مذکور بررسی و اقدامات لازم بعمل آورند .
 
*سپس نامه ها و لوایح واصله به دبیرخانه شورای اسلامی شهر مطرح که به شرح ذیل بتصویب رسید.
 
1-نامه شماره 41245/96 مورخ 16/7/96 شهرداری (به شماره 2407/96 مورخ 16/7/96) منضم به یک نسخه صورتجلسه توافقی فیمابین شهرداری و اداره کل محترم راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص اراضی غرب بلوار آزادگان متعلق به آقای ...موضوع توافقنامه شماره .......مورخ 27/3/96 و مصوبه شماره 1171/96 مورخ 12/4/96 شورای اسلامی شهر که به شرح ذیل منعکس است :
در تاریخ 8/6/96 جلسه ای در دفتر مدیر کل محترم راه و شهرسازی استان اصفهان تشکیل و پس از بررسی مصوبات قبلی و پیرو جلسات 6/8/93 و 30/7/94 در خصوص اراضی ویلاشهر واقع در غرب بلوار آزادگان منطقه 3 نجف آباد متعلق به .......با عنایت به اصلاحات صورت گرفته در نقشه تفکیکی اراضی مذکور (بند 2 صورتجلسه مورخ 6/8/93 ) از جمله کاهش متراژ از 160 هکتار به 84 هکتار و همچنین افزایش سطح قطعات تفکیکی از 150 متر مربع به قطعات 500 متر مربعی براساس طرح جامع مصوب شهر نجف آباد و همچنین نقشه تصویب شده در کمیسیون ماده پنج شورای عالی شهرسازی استان ضمن تاکید بر مفاد قید شده در صورتجلسات و اینکه آقای .....نسبت به اجرای بندهای 1 و 5 صورتجلسه مورخ 6/8/93 و بند 3 صورتجلسه مورخ 30/7/94 اقدام و اقرارنامه شماره 142329 روز 14/8/94 را در دفترخانه 31 اصفهان تنظیم و به اداره راه و شهرسازی نجف آباد تحویل نموده و در خصوص بند 4 صورتجلسه مورخ 30/7/94 بشرح زیر اصلاح و مورد توافق امضاء کنندگان زیر قرار گرفت.
1-شهرداری نجف آباد در اجرای ماده 14 قانون زمین شهری مصوب سال 1366 نسبت به واگذاری و انتقال تعداد 18 پلاک مسکونی از قطعات قدر السهم شهرداری از تفکیکی اراضی مذکور به شماره های 701 الی 718 بدون پرداخت وجهی به دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اقدام نماید.
2-پس از اجرای بند 1 این صورتجلسه و بندهای 3و 4 صورتجلسه مورخ 6/8/93 توسط شهرداری ، اداره کل راه و شهرسازی نسبت به ابلاغ نقشه تفکیکی مورد تصویب به شهرداری اقدام نماید.
مطرح که پس از بحث و بررسی مراتب فوق باستناد بند 14 ماده 71 قانون تشکیلات و وظایف شورای اسلامی شهر مورد موافقت قرار گرفت و بتصویب رسید.
 
ختم جلسه: جلسه ساعت 18:30 با ذکر صلوات برمحمد وآل محمد (ص) خاتمه یافت.


+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.