پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

سی امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر نجف آباد

در جلسه ۳۰ ام شورای اسلامی شهر نجف آباد که عصر روز سه شنبه ۲۱آذر ماه به ریاست مجتبی گودرزی برگزار شد، با طرح نامه های کمیسیون فنی آغاز شد.
درخواست های آقایان حسینعلی جعفری، مجتبی رحیمی و لایحه توافقنامه با خانم نسرین هادلوند در جلسه مطرح و تصویب شد.
در ادامه این جلسه نیز آقایان مهندس منتظری شهردار و احمدی و فاضل معاونان شهرسازی و عمرانی شهرداری در خصوص تعدادی از لوایح پیشنهادی شهرداری به صحن شورا، توضیحاتی ارائه دادند.
مسعود منتظری در این نشست با اشاره به ادامه وضعیت رکود در حوزه ساخت و ساز مسکن و مشکلات بودجه ای بیشتر شهرداری های کشور بیان داشت: «با توجه به پیشرفت قابل توجه چند پروژه شاخص عمرانی شهر برای تکمیل و تسویه حساب با پیمانکاران مربوطه و تکمیل طرح ها نیازمند فروش اوراق مشارکت هستیم.»
 
در بخش دیگری از جلسه هم احمدی معاون شهرسازی شهرداری به ارائه توضیحاتی در خصوص مراحل ساخت میدان نجف اشرف پرداخت که با توجه به باقی ماندن برخی سوالات در این خصوص، مقرر شد ایشان در نشست بعدی اعضای شورا به همراه شهردار، معاون عمرانی، مدیر دفتر سرمایه گذاری و مشاوران طرح های بوستان زندگی، بهسازی میدان امام خمینی و میدان نجف اشرف حضور پیدا کرده و به ارائه توضیحات بیشتر همراه با نمایش تصاویر تهیه شده در این خصوص توضیحاتی بیشتری به شورا بدهند.

 
- اعضای شورای شهر همچنین در ادامه و پس از خروج مدیران شهرداری از جلسه، لایحه توافقنامه آقایان علیرضا قیصری و مجتبی فتاح الجنان را مورد تصویب قرار دادند.
- ارائه صورتجلسه شورای اداری شهرستان که در تاریخ ۲۹ آبان ماه با حضور استاندار تشکیل شد، دیگر دستور کار شورای شهر بود.
- با توجه به مباحث مطرح شده در خصوص اعتراض مالکان زمین های موسوم به «اسلام آباد»، مقرر شد که شهرداری گزارش مکتوبی در خصوص توافقات انجام شده بین مالکان زمین، شورا و شهرداری وقت را به صحن شورای شهر ارسال کند.
- درخواست و پرونده آقایان محمد حسناتی، محسن رضاوندی و غلامعلی خسروی نیز در صحن مطرح و برای هر کدام جداگانه تصمیماتی اتخاذ شد.
- با توجه به توضیحات شهردار و معاونین شهردار در این جلسه، لایحه ای که در نشست قبلی پارلمان شهری مطرح شده بود مورد تصویب قرار گرفت.
متن کامل و نهایی مصوبات این جلسه پس از تایید کمیته تطبیق فرمانداری از طریق پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر منتشر خواهد شد.
 


+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.