پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر نجف آباد

در سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر نجف آباد مسایل ترافیکی شهر و مشکلات ایجاد شده برای شهروندان طرح و شهرداری مکلف شد استفاده از خدمات مشاوره ای یک شرکت تخصصی ترافیک را در اولویت قرار دهد.
این نشست که در دفتر شورای اسلامی شهر و در روز یکشنبه 26 آذر برگزار شد دستاوردهای دیگری نیز داشت. مذاکره محسن پوراسماعیلی به نمایندگی از شورا برای پیگیری مرکز بهداشتی درمانی و داروخانه شبانه روزی در آزادگان و درخواستهای آقایان محمدحسین احمدی و محسن آرپناهی از این دسته بودند.

 
همچنین دستور شورا برای برگزاری جلسه بین شورای شهر، شهرداری، شرکت توسعه و عمران نور نجف آباد، شرکت همت صفا، شرکت ایثارگران و شرکت حجت صفا برای تسریع در روند ساخت شهرک کارگاهی حاجی آباد به منظور انتقال مشاغل مزاحم شهری از دیگر خروجی های این نشست بود.
تصویب لایحه کمک شهرداری به مبلغ 50 میلیون تومان برای تجهیز محوطه دادگستری و لایحه تمدید قرارداد یک جایگاهCNG تا زمان انعقاد قرارداد جدید و بررسی موضوع تعریض خیابان شهید مطهری از دیگر موضوعات جلسه سی و یکم بود.
با تصمیم هیات رییسه شورای شهر نجف آباد خبرنگاران شهر هم در جلسه سی و دوم در روز سه شنبه مهمان شورا هستند و اعضای شورا در آن جلسه پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهند بود.
یکشنبه 3 دی ماه نیز نمایندگان پارلمان شهری از ساعت 13:30 به بازدید از محله ویلاشهر خواهند پرداخت و از نزدیک با مسایل این منطقه آشنا خواهند شد.
شورای شهر نجف آباد مصوبه ای نیز داشت تا در خصوص مناقصات پروژه های بزرگ شهری علاوه بر سایت شهرداری و روزنامه رسمی اطلاع رسانی از طریق بنر و بیلبوردهای شهری نیز صورت بگیرد. این مصوبه در راستای جذب مشارکت بیشتر بخش خصوصی برای شرکت در مناقصات و شفافیت عملکرد پیمانکاران خواهد بود.


+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.