پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

بیست و هفتمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

بیست و هفتمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد یک شنبه (12/9/1396)
پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد (ص)بیست و هفتمین (27)جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز یک شنبه مورخ 12/9/96 ساعت 16 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید آغاز گردید. سپس جناب آقای مهندس گودرزی ریاست محترم شورای اسلامی شهر ضمن عرض سلام و خیر مقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد نبی اکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص ) را صمیمانه تبریک و شادباش گفتند و آرزو نمودند که همه از پیروان واقعی ختم رسل و بزرگ منادی عدالت و آزادی در جهان حضرت رسول اکرم (ص ) باشیم و این میلاد فرخنده برای همه مسلمانان جهان و ملت بزرگ ایران منشاء خیر و برکت باشد . سپس جناب آقای آسیابانی در گذشت پزشک نمونه و انسان شایسته و فداکار ، ایثارگر ارزشمند روزهای دفاع مقدس و پدر اولین شهید بی سر نجف آباد ( شهید مجید ابوترابی ) ، فقید سعید جناب آقای دکتر ابوترابی را تسلیت عرض نمودند و همه اعضاء شورا برای شادی روح این مرد بزرگ فاتحه ای قرائت نمودند .
مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه 27:
* در آغاز جلسه با دعوت و هماهنگی قبلی جناب آقای مغزی قائم مقام محترم شهردار ، جناب آقای احمدی معاونت محترم شهرسازی و جناب آقای شهیدی مدیر محترم دفتر شورای عالی سرمایه گذاری شهرداری در جلسه شورا حضور یافتند و درخصوص پروژه بزرگ و مهم تفریحی ، گردشگری "بیشه "بطول بیش از 6 کیلومتر با اعضاء شورا به بحث و تبادل نظر پرداختند و مسیرهای تردد و پارکینگ و محل های این محور تفریحی در شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

 
کلیات قرارداد شرکت مجری ( امواج گستر ) وابسته به شرکت توسعه و عمران نور نجف آباد بتصویب رسید و مقرر گردید اصلاحات طرح در جلسات بعدی شورا مورد بررسی قرار گیرد .
*در ادامه جلسه آقای دکتر مختاری ، خانم ایزدی ، و خانم حاجی صادقیان از موسسه فکر سوم در جلسه شورا حضور یافتند . آقای مختاری موسسه فکر سوم را معرفی نمودند و درخصوص فعالیت های موسسه که مرکز مشاوره و پژوهش روانشناسی بصورت خیریه است را معرفی نمودند . از فعالیت های موسسه طرح پایش سلامت روانی شهروندان نجف آباد بوده که با تمرکز به آسیب های اجتماعی شهرستان انجام گرفته است . آقای مختاری درخصوص برنامه های رفع افسردگی و طرح های خود صحبت کردند. آموزش شهروندان در اماکن فرهنگی شهر و ترویج فعالیت بدنی مانند پیاده روی و دوچرخه سواری ، انجام برنامه های همگانی مثل بازیهای خانوادگی و ... از جمله آنها بود که لازم است سازمان رفاهی تفریحی برای انجام برنامه ها با ایشان همکاری لازم را انجام دهند پیشنهاد شورا ورود این موسسه به سازمان رفاهی تفریحی و انجام برنامه های مشترک با سازمان می باشد .
- از توانائیهای این مرکز برگزاری کارگاههای مهارت زندگی بصورت هدفمند است . تشکیل ایستگاههای کتاب با موضوع سلامت روان و .... نیز از دیگر توانائیهای آنها است . دراین خصوص مقرر گردید روز سه شنبه 14/9/96 جلسه ای در سازمان رفاهی تفریحی ساعت 8 صبح با حضور جناب آقای حاجی صادقیان عضو محترم شورا و اعضاء موسسه فکر سوم برگزار شود و راهکارهای همکاری بررسی شود .
-همچنین مقرر شد پروپوزال و برآورد هزینه اجرای طرح پژوهش پایش سلامت روان نجف آباد توسط موسسه نیز به شورا ارائه شود . ضمناً موسسه توان شناسایی نقاط استرس زا و نقاط شهر که باعث افزایش افسردگی می شود را دارد و شورا در قالب طرحی می تواند آن را به این موسسه واگذار نماید .
*مقرر گردید جناب سرهنگ خدادوست فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان نجف آباد به همراه فرمانده محترم پلیس راهور شهرستان روز یکشنه مورخ 19/9/96 ساعت 16:15 به جلسه شورا دعوت گردند .
 
سپس نامه ها و لوایح واصله به دبیرخانه شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفت و بشرح ذیل اتخاذ تصمیم گردید:
1-نامه شماره 48161/96 مورخ 21/8/96 شهرداری ( به شماره 3000/96 مورخ 21/8/96 دبیرخانه شورا ) موضوع قرارداد مشارکتی شماره 16917/96 مورخ 30/3/96 درخصوص مشارکت و سرمایه گذاری جهت اجرای بوستان زندگی مطرح که پس از بحث و بررسی قرارداد مذکور در 14 ماده و 21 تبصره و در سه نسخه باستناد به بندهای 8 و 14 از ماده 80 قانون تشکیلات و وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی کشور و انتصاب شهرداران مورد موافقت قرار گرفت و بتصویب رسید .
 
ختم جلسه: جلسه ساعت 30/19 با ذکر صلوات برمحمد وآل محمد (ص) خاتمه یافت .


+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.