پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

پیام نوروزی شورای اسلامی شهر نجف آباد

ز کوی یار می­آید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

خداوند بزرگ تحول­آفرین را شاکریم که توفیق یافتیم شاهد شکوفایی زیبا و دلنواز زمین، مادر حیات در بهار 1397 هجری خورشیدی باشیم.

آفرین بر سلیقه ایرانی که آغاز سال تقویمی خود را با شکفتن و رستن دوباره طبیعت همگام کرده است. اکنون که بهار، خرامان و طنازانه تا کنج خانه­های ما را به حضور خود عطرآگین می­کند چه شایسته است قلوبمان را هم فاتحانه بهاری کند و نوید اجابت دعای حول حالنا الی احسن الحال باشد.

این اولین نوروزی است که پنجمین شورای اسلامی شهر نجف­آباد افتخار دارد حلول دلنواز آن را خدمت همشهریان ارزشمند و ارزشمدار نجف­آباد بزرگ تبریک بگوید. شهری که امسال نیز مانند گذشته پرافتخار خود در عرصه­ی حماسه و ایثار همچون دٌر تابناکی بر تارک افتخارات ایثارگری جهان معاصر درخشید و به نام و نشان مردانگی که بوی کوچه­های این شهر را می­داد زبانزد شد و محسن عزیز خود را تقدیم اسلام کرد.


 

در روزهای پایانی سال 96 شاهد دو رخداد مهم در حوزه­های فرهنگی و عمرانی شهر بودیم. نکوداشت تعدادی از فرزندان این شهر که در حوزه دانش افتخارآفرین بودند و افتتاح پروژه بزرگ زیرگذر شهیدان حجتی. این دو رخداد نمادهای روشنی برای ترسیم خط مشی شورای اسلامی شهر برای خدمت­رسانی به همشهریان سرافراز است. راهی که برگزیده­ایم ابتدا تکمیل پروژه­های نیمهّ تمام شهر و تحویل آن­ها به مردم و سپس تعریف و پیگیری پروژه­های جدید منطبق بر نیازهای شهر برای بهبود فضای زندگی شهروندان است. در این راه تأکید و اصرار ما بر استفاده از همه­ی ظرفیت­های موجود در شهر و شهروندان عزیز در قالب همفکری، مشارکت و سرمایه­گذاری بخش خصوصی برای آبادانی مبتنی بر حفظ اصالت و هویت شهر خوشنام نجف­آباد است و امیدواریم در این راه پیروز و در پیشگاه داور هستی و نزد مردمی که به ما اعتماد کردند و سکان سیاستگذاری امور شهری را به ما سپردند سربلند باشیم. شورای اسلامی شهر و شهرداری نجف­آباد برای تحقق این امر در سال پیش رو و سال­های آتی دست همه­ی کسانی که با نقد و نظر و یا در حوزه سرمایه­گذاری بخواهند به مردم شهر خدمت کنند را به گرمی خواهد فشرد و برای آن­ها فرش قرمز خواهد گستراند.

رییس، هیأت رییسه و اعضای شورای اسلامی شهر نجف­آباد سال و ایام خرم و سراسر شادی و خشنودی را در سایه ایزد متعال برای همشهریان عزیز آرزو می ­کنند.

عیدتان مبارک.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.