پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

افتتاحیه و بدرقه رزمایش بزرگ محمدرسول الله (ص)

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، چهارشنبه 21 شهریور ماه 1397، یادمان شهدای نجف آباد، میزبان مراسم افتتاحیه و بدرقه رزمایش بزرگ محمدرسول الله(ص) سپاه ناحیه نجف آباد بود .

این مراسم باحضور مسئولین شهری و شهرستان و بسیجیان پنج گردان مستقر در نجف آباد در یادمان و گلزار شهدای نجف آباد و درجوار مزار شهید سرافراز محسن حججی برگزار گردید و ایشان ضمن حضور در گلزار شهدا، با آرمان های والای شهدای گرانقدر، امام شهداء و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید میثاقی مجدد نموده و با نثار فاتحه بر مزار شهدا ، هفته دفاع مقدس و یاد حماسه آفرینی شهدا و ایثارگران را گرامی داشتند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد (ص) در نجف‌آباد گفت: همزمان با این رزمایش 13 گروه جهادی بسیج در عرصه‌های مختلف در مناطق محروم شهرستان نجف‌آباد در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان (عج)، مهدی ساعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد گفت: ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد همزمان با سراسر استان اصفهان این رزمایش بزرگ را در روز چهارشنبه 21 شهریور ماه به مدت 24 ساعت برگزار خواهد کرد.

وی با بیان این که این رزمایش با حضور گردان‌های بیت‌المقدس اجرا و در آن برنامه‌های رزمی، بصیرتی و فرهنگی انجام خواهد شد،‌ افزود: هدف رزمایش نمایش اقتدار و آمادگی‌های بسیجیان در مقابله با توطئه‌های دشمنان و دسیسه‌های دشمن و حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد اظهار داشت: این برنامه از ساعت 10 صبح با حضور گردان‌های بیت‌المقدس از حوزه‌های مقاومت بسیج در یادمان شهدای نجف‌آباد با سخنرانی حجت‌الاسلام میرمرشدی برگزار خواهد شد و بسیجیان با شهدا تجدید عهد خواهند کرد.

وی اضافه کرد: رژه موتوری و ستون کشی و نمایش اقتدار در شهرستان نیز یکی دیگر از برنامه‌های این رزمایش است که بعد از حضور در یادمان شهدا صورت می‌گیرد؛ مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان نیز از برنامه‌های این رزمایش است که بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

ساعی یادآور شد: همزمان با این رزمایش 13 گروه جهادی بسیج در عرصه‌های عمرانی، آموزشی، ترویج کشاورزی، فرهنگی، بهداشت و سلامت، اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم شهرستان نجف‌آباد در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد ادامه داد: در تابستان امسال و تا پیش از رزمایش نیز 16 گروه جهادی در مناطق مختلف شهرستان نجف‌آباد، فریدون‌شهر و شرق اصفهان در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی کردند؛‌ همه باید به توان و ظرفیت‌های بسیج در حل مشکلات کشور توجه داشته باشیم و بدانیم که تفکر بسیجی کلید حل مشکلات کشور است.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.