پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

هشتاد و ششمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

هشتاد و ششمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد / دوشنبه( 16/7/1397)

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد (ص)، هشتادو ششمین (86) جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روزدوشنبه مورخ 16/7/97 ساعت 16 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید آغاز گردید. سپس جناب آقای مهندس ابوترابی ریاست محترم شورای اسلامی شهر ضمن عرض سلام و خیرمقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و میهمانان ارجمند دستور کار جلسه را مطرح فرمودند.

*مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه 86:

*در ابتدا حاج آقا سلیمان­نژاد رئیس محترم خیریه قمربنی هاشم (ع) و جناب آقای یسلیانی ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد در جلسه رسمی شورا حضور بهم رساندند . حاج آقا سلیمان نژاد ضمن تبریک به ریاست جدید شورا ، گزارشی از وضعیت بیماران تحت پوشش خیریه قمربنی هاشم (ع) ارائه نمود. در حال حاضر این انجمن 5600 بیمار سرطانی و دیالیزی را تحت پوشش دارد . اعضاء محترم شورا از خدمات خیریه قمر بنی هاشم (ع) تشکر نمودند و از اهتمام این خیریه در حل معضلات و مشکلات مردم بیان کردند و خواهان این شدند که خیریه در امور ورزشی نیز بیشتر وارد شوند و مسائل ورزشی را بعنوان پیشگیری از بسیاری از بیماریها با جدیت بیشتری دنبال کنند و ایشان عنوان نمودند که خیریه هیئت ورزشی بیماران خاص دارند که نسبت به شهرهای مشابه انتقادات بیشتری دارند . آقای یسلیانی نیز از اعضاء شورا و همچنین خیریه تشکر نمودند و ابراز امیدواری نمود که باهمیاری مسئولان شهر به ارتقای ورزش شهرستان برسیم . وی همچنین گزارشی از مسابقات پیش روی تیم های نجف آباد ارائه دادند و درخواست کرد که همه بخش ها نیز به این بخش کمک کنند. درخصوص مشکلات موجود برای تمرینات قایقرانی مقرر گردید موضوع توسط شورا پیگیری گردد .


 

* نامه­های شماره 39934-39929-39930-39925 شهرداری به اطلاع اعضاء محترم رسید .

سپس نامه ها و لوایح واصله به دبیرخانه شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفت و بشرح ذیل اتخاذ تصمیم گردید:

1- طرح پیشنهادی اعضاء محترم شورای اسلامی شهر با عنوان "طرح مساعدت در ترویج، توسعه و احداث مراکز عرضه کتاب و کتابفروشیها" به استناد بند 6 ماده 80 قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شورای اسلامی شهر و مفاد مواد آیین نامه اجرائی نحوه رفع و وصول عوارض توسط شورای شهر جهت ترویج و توسعه و احداث مراکز کتابفروشی ها به شرح ذیل مطرح گردید :

کلیه عوارضات صدور پروانه اعم از زیربنا ، پذیره ، ارزش افزوده بر تراکم تغییر کاربری ، حذف پارکینگ و هزینه های تفکیک و عوارض ماده 101 اصلاحی و قدیم قانون شهرداری و امثالهم برای احداث مراکز عرضه کتاب و کتابفروشی با ارائه معرفی نامه از اداره ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد و رعایت ضوابط شهرسازی ، از پرداخت عوارض معاف گردند .

تبصره یک : در پروانه صادره تصریح گردد که در صورت تغییر شغل عوارضات متعلقه به بهای روز دریافت خواهد شد و بازگشت مجدد به کتابفروشی مانع از دریافت عوارض نیست .

تبصره دو : کاربری های دیگر (مسکونی ، تجاری و ... ) در صورت تبدیل محل به کتابفروشی با رعایت مفاد مصوبه فوق الذکر نیز مشمول این معافیت خواهد بود .

که پس از بحث و بررسی طرح فوق برای کسانی که صرفاً درخواست احداث یا تأسیس کتابفروشی(نه لوازم التحریر) دارند تا مادامیکه کتابفروشی است موافقت بعمل آمد و بتصویب رسید .

ختم جلسه: جلسه ساعت 30/19 با ذکر صلوات برمحمد وآل محمد (ص) خاتمه یافت.

غایب جلسه : جناب آقای محمد حسن آسیابانی



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.