پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

در مسیر افتتاح گذر فرهنگ و هنر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، پنج شنبه 24 مرداد ماه 98، شش نفر از مشاورین و معاونین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمراه هیئت پنج نفره از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از مجموعه تاریخی هفت برج خارون و سالن مجلل شهروند بازدیدی بعمل آوردند و از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته در مسیر گذر فرهنگ و هنر قرار گرفتند.

این دیدار که در ادامه دیدار مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان( دهم مردادماه 98 ) صورت پذیرفت ، پس از این بازدید، هیئت فرهنگی در جلسه ای با حضور مسئولین شهری و شهرستان و هنرمندان و غرفه داران مجموعه هفت برج خارون  پیرامون موارد و مسائل گذر فرهنگ و هنر نجف آباد بحث و تبادل نظر کردند.

این هیئت درخصوص اهداف ، برنامه ریزیها، برنامه های روز افتتاح این گذر ، چگونگی افتتاح ،  راه اندازی، تسهیلات برای غرفه داران و...مواردی بیان نمودند.
در این جلسه مشکلات و موارد  هنرمندان و غرفه داران مطرح گردید که توسط این هیئت راه کارها و موارد مورد نیاز به ایشان ارایه گردید.
گذر فرهنگ و هنر با همکاری شهرداری نجف آباد، اداره فرهنگ و ارشاد نجف آباد و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نجف آباد و با توجه به ظرفیتهای بالقوه نجف آباد  در 32 غرفه  مجموعه تاریخی هفت برج خارون در ابتدای شهریورماه با حضور مسئولین کشوری و استانی به طور رسمی افتتاح خواهد گردید. 



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.