پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد به مناسبت نوروز سال 1399 هجری شمسی

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر الیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

نوروز نهاد جاودان نو شدن است          تجدید جوانی جهان کهن است

 زین ها همه خوب تر که نو شدنش      یادآور نام پاک ایران من است

حلول سال نو و بهار طبیعت و پر طراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات می باشد را به همه هموطنان عزیز، به ویژه شهروندان گرانقدر و خون گرم نجف آباد بزرگ صمیمانه تبریک و شادباش عرض می نماییم و سالی سرشار از سلامتی، شادی، پیروزی، مهر ، دوستی و عشق، همراه با برکت و معنویت و عزت از درگاه خداوند متعال و سبحان برای همگان مسئلت می نماییم.

سال 1398 سالی پرفراز و نشیب، همراه با حوادث ناگوار برای ملت بزرگ ایران بود. علیرغم همه مشکلات کشور و منطقه، شهردار محترم، معاونین ارجمند، مدیران محترم مناطق و سازمان ها، کارمندان، پرسنل و کارگران شهرداری نجف آباد، با فعالیت های چشمگیر و همت مضاعف توانستند با وجود همه تنگناها، برنامه های از پیش تعیین شده را مطابق بودجه مصوب عملیاتی نمایند. این جانبان، اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد برخود لازم می دانیم از همراهی همه مردم عزیز و مسئولین گرانقدر شهرمان که یار و یاور مدیریت شهری بودند صمیمانه تشکر و قدردانی می نماییم.

امید آن داریم که به لطف خداوند بزرگ و با رعایت اصول بهداشتی، شهروندان عزیز از مشکلات و بحران ویروس کرونا به سلامت عبور نماییم.

در پایان سالی سرشار از عزت و سربلندی و سلامتی برای همه شهروندان شریف و عزیز نجف آباد بزرگ از درگاه خداوند متعال خواستاریم .

والسلام

 



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.