پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه ۱۶۱ رسمی شورای اسلامی شهرنجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه 1399، یکصدو شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر نجف آباد میزبان محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد و دکتر ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم شهرستانهای نجف آباد و تیران و کرون بود .
در این جلسه روز شورا به ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر تبریک گفته شد و در ادامه شهردار درخصوص آغاز عملیات اجرایی  پروژه ها و علی الخصوص پروژه های در دست اقدام توضیحاتی ارایه نمود.

مغزی درخصوص زیرگذر شهدای دانشجو و در دادمه پیگیری های قبلی و جلسات برگزار شده با  مهندس عبدالهاشم حسن نیا معاون راهداری و عضو هیئت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور مواردی را بیان نمود و در این جلسه مقرر گردید دکتر ابوترابی جلسه ای را با معاون راهداری هماهنگ نمایند.
شهردار درخصوص روند پروژه ، مطالعات ، ایستگاه تبادل و ایستگاه ها و مسیر ریل باس و تغییرات و مجوزاتی که اخذ شد و جابجایی مسیر از شمال به جنوب کانال زهکش صورت گرفت توضیحاتی ارایه نمود.
زیرگذر شهرک صنعتی ، مسکن ملی از دیگر موارد مطرح شده دراین جلسه بودند که با حضور نماینده مجلس برتعامل و همدلی درجهت پیشبرد اهداف و به ثمر نشاندن پروژه های مهم و تفاهم نامه همکاری درخصوص برخی پروژه های بزرگ تاکید شد.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.