پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دیدار با ریاست جدید دادگستری نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، پنجشنبه 13 آذرماه1399 ، محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد به اتفاق  مهندس جواد حجتی ریاست و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد، معاونین شهردار و جمعی از مدیران ستادی شهرداری نجف آباد با احمد براتی رئیس جدید دادگستری شهرستان نجف آباد و علی زارع دادستان عمومی و انقلاب نجف آباد و مجموعه دادگستری دیداری بعمل آوردند.

این دیدار به مناسبت معارفه احمدی براتی به ریاست دادگستری نجف‌آباد و آشنایی مجموعه با ایشان صورت پذیرفت و مراتب تبریک مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر به ایشان ابراز گردید.
شایان ذکر است  شنبه۲۴ آبان ماه ۹۹ ، در سالن شهروند شهرداری نجف آباد، احمد براتی به عنوان رئیس دادگستری شهرستان نجف آباد معارفه شد و از زحمات حجت السلام سید حسین حسینی که از تاریخ ۲۹ شهریور ۹۶ در این سمت بودند تقدیر به عمل آمد.
حجت الاسلام سید حسین حسینی هم اکنون ریاست کل دادگستری استان کردستان را عهده دار است و احمد براتی سابقه ریاست دادگستری شهرستان فریدن و دادگاه بخش کرون را دارد و مدتی به عنوان کارمند دادگستری شهرستان نجف آباد فعالیت کرده است.  



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.