پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پاسخگویی در مسیر جریان خدمت/ دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد، مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام، مجتمع شهید سعیدفر، منطقه ۲

20 تیرماه 1401

 دوشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱ شورای اسلامی شهر نجف آباد به همراه مدیریت شهری منطقه ۲ به منظور دیدار با مردم و رسیدگی به مشکلات مجتمع سعیدفر واقع در کمربندی شمالی شهر در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام حضور به هم رسانیدند.

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد اسماعیل آخوندی سخنگوی شورای اسلامی شهر گفت در این نوبت اعضای شورای اسلامی شهر به دیدار مردم شریف مجتمع شهید سعیدفر در کمربندی شمال رفتند.

 آخوندی افزود اعضای شورای اسلامی شهر پس از همراهی با نمازگزاران و مومنین و ادای فریضه مغرب و عشا به همراه آنها وارد دستورجلسه شدند و با مردم شریف آن مجتمع به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 سخنگوی شورای اسلامی شهر ادامه داد در ابتدای جلسه مطالبات مردمی مجتمع که از قبل تنظیم شده بود توسط یکی از معتمدین محل قرائت و به سمع حضار رسید و در ادامه مطالبات شخصی افراد که به صورت کتبی نوشته و جمع آوری شده بود قرائت و بررسی شد.

 آزادسازی کنارگذر شمال شهر، مرمت و بازسازی آسفالت کوچه و خیابان ها، تعویض جداول فرسوده، گسترش فضای سبز، دفع آبهای سطحی و سرویس دهی مطلوب اتوبوسرانی را از جمله مطالبات مردم مجتمع شهید سعیدفر نام برد.

 در ادامه عباس مرادی مدیر منطقه ۲ شهرداری نجف آباد توضیحاتی در خصوص فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی شهر، بازسازی و تجهیز آن تا پایان مهرماه سخن به میان آورد.

 وی ادامه داد طی برآوردهای اولیه حدود ۲۰۰ کوچه و خیابان خاکی در منطقه ۲ احتیاج به مرمت و بهسازی دارد که با اولویت کوچه های خاکی درحال زیرسازی آنها هستیم و به خواست خدا با خود یاری مردم به آسفالت آنها می پردازیم.

 ایشان در پایان افزود برای مسئله دفع آبهای سطحی اقدام به گرفتن مشاوره خواهیم کرد تا به صورت اصولی مسئله آبهای سرریز شده از قسمت کوهستانی منطقه را مرتفع کنیم.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.