پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

سه شنبه ۲۳ اسفنده ماه 1401، سالن شهروند فرهنگسرای خارون میزبان اختتامیه دوره تخصصی نماز بود

جلسه اختتامیه دوره تخصصی نماز

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد حجت الاسلام والمسلمین رضاوندی مسئول ستاد اقامه نماز گفت دوره تخصصی نماز با حضور شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد، ریاست دادگستری نجف آباد و ائمه محترم جمعه ویلاشهر و یزدانشهر، مدیران مناطق و سازمان های وابسته شهری با حضور سخنرانی حجت الاسلام و السلمین نیلی پور رئیس بنیاد مهدی موعد(عج) استان اصفهان به کار خود پایان داد.

رضاوندی در این جلسه پس از تشریح اهداف ستاد اقامه نماز شهرداری در برگزاری این دوره، و تشکر از تمامی عوامل برگزار کننده و اساتید برجسته، مواردی چون دایر نمودن بیش از ۶۰ ساعت دوره تخصصی اصول نماز، تدوین دوره های توانمندسازی ائمه جماعات شهرداری و طلاب  خواهر و برادر و اعتلای جایگاه ویژه نماز را تشریح نمود.
رضاوندی گفت: در ادامه برنامه حجت الاسلام نیلی پور با اشاره به جایگاه والای اقامه نماز و اهمیت آن در زندگی فردی و اجتماعی، بر نقش سازنده نماز و نظم در زندگی روزمره و رفع نواقص اعتقادی اجتماعی دوران حاضر تأکید کرد. وی توجه به این مهم که تمامی اذکار قرائت شده در نماز  بصورت جمع و گروهی قید شده را پرداختی نمادین و تذکری قابل اعتنا مبنی بر توجه بیشتر به امر وحدت مسلمین در تمامی امور زندگی اجتماعی و راهبردی سازنده در سعادت اخروی دانست.
وی در ادامه افزود نیلی پور در پایان ضمن تبیین آثار وجودی نماز همچون افزایش تمرکز و برقراری نظم بیشتر در تمامی شئون زندگی فردی و اجتماعی، از مسُولین و مدیران ادارات خواست در موضوع حیاتی اقامه و برپایی نمازهای جماعت همت جهادی نموده و به پخش اذان این شعار پرمحتوای اسلام در محیط کار توجهی ویژه داشته باشند. نیلی پور در آخر از ستاد اقامه نماز شهرداری، به ویژه امامی شهردار انقلابی و ولایی شهر نجف آباد بخاطر همت  و دغدغه والای  ایشان در خصوص راه اندازی و حمایت همه جانبه از این ستاد تقدیر و تشکر نمودند.
رضاوندی ضمن تقدیر از زحمات بی شائبه و راهنمایی  های دلسوزانه حجت الاسلام والمسلمین رنجبر رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت در انتهای این مراسم ضمن تجلیل از نفرات برتر، به شرکت کنندگان گواهینامه دوره تخصصی نماز تقدیم شد‌.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.