پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام نوروزی شورای اسلامی شهرنجف آباد

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

“فَانظُرْ إِلَی‌َّ ءَاثَـَرِ رَحْمَت‌ِ اللَّه‌ِ کَیْف‌َ یُحْی‌ِ الاْرْض‌َ بَعْدَ مَوْتِهَآ إِن‌َّ ذَ َلِکَ لَمُحْی‌ِ الْمَوْتَی‌َ وَ هُوَ عَلَی‌َ کُل‌ِّ شَی‌ْءٍ قَدِیرٌ ؛(روم‌،50)
پس به آثار رحمت خدا بنگر که چگونه زمین را پس از مرگش زنده می‌گرداند. در حقیقت‌، هم اوست که قطعاً زنده کننده مردگان است و اوست که بر هر چیزی تواناست‌.
بهار این ودیعه الهی می آید با کوله باری از سرسبزی و طراوت و ایرانی مسلمان این رویش و شکوفایی را با زمزمه‌های ناب زندگی، با نام نوروز گرامی می دارد. بهار این زبان گویای خداوندی به انسان می‌آموزد که رمز ماندگاری و رستگاری او در عرصه هستی، منوط به تغییر و تحول، تلاش و پویائی، خلاقیت و اندیشه ورزی، نوخواهی و نواندیشی است. امسال نسیم دل انگیز بهار، هم معطر به شمیم حیات بخش ماه پربرکت رمضان المبارک گشته است که انتظار می رود با پیروی از تعالیم نجات بخش کلام الهی همگام با تحول طبیعت شاهد تحول در اخلاق و صفات خویش باشیم.



فرا رسیدن نوروز را همراه با صمیمانه ترین تبریک ها  به هموطنان خوبمان به ویژه همشهریان عزیز نجف آبادی تبریک عرض می کنیم و از درگاه خداوند متعال برای همه موفقیت، نشاط و شادکامی را مسئلت داریم و امیدواریم در سال جدید نیز با اتکا به الطاف بیکران الهی تحت زعامت حضرت ولی عصر(عج) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(مدظلّه العالی) درسال گذشته و با همکاری همه پرسنل ساعی و کوشای شهرداری خصوصا شهردار محترم، خدمتگزاریِ مخلصانه به مردم شریف و شهید پرور نجف آباد را سرلوحۀ تمامی برنامه های خود قرار دهیم.  
برخود لازم و واجب می دانیم در آستانه سال جدید با نگاهی به عملکرد مطلوب و خوب شهرداری در قالب داستان خدمت که بر مبنای سیاست گذاری شورای شهر صورت گرفته از جهاد و کوشش کلیه مدیران ساعی، معاونین، کارکنان و پرسنل و خادمان مردم به ویژه شهردار پر تلاش نجف آباد تقدیر و تشکر نماییم.
انشاالله که بتوانیم با امید به خدا و همت مدیریت شهری و با دعای خیر و قضاوت درست مردم فهیم شهرمان در سال جدید سیمایی زیباتر از شهر در همۀ ابعاد و زمینه ها را شاهد باشیم ، چرا که دست یافتن به شهری آباد و پویا تنها با اتحاد و همدلی میسر خواهد شد.
بر همین اساس امیدواریم در سال نو با تلاش و کوشش مسئولان و همراهی و همدلی مردم، نجف آباد را بهتر و آبادتر از گذشته بسازیم.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد

 



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.