پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

حضور اعضای شورای اسلامی شهر نجف‌‌آباد در بهار جان‌ها

نمایندگان مردم در شورا، مهمترین حامیان اقدامات نوروزی شهرداری باغ‌شهر صفوی هستند

پخش مستقیم از شهر نجف آباد شبکه ۵ اصفهان ؛ در محل هفت برج خارون میزبان شما هستیم یک لغایت ۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ ساعت: ۱۰:۳۰صبح

پنج‌شنبه سوم فروردین ۱۴۰۲، در سومین روز از پخش زنده تلویزیونی بهار جان‌ها، آقایان یوسفی‌نژاد و جهانیان به نمایندگی اعضای شورای اسلامی شهر نجف‌آباد حاضر و به ایراد مهمترین موارد پیرامون عملکرد عمرانی و فرهنگی ششمین دوره شورای اسلامی شهر و مجموعه شهری نجف‌آباد پرداختند.



یوسفی‌نژاد پس از تبریک حلول ماه مبارک رمضان و سال جدید، مهمترین محورهای قانونگذاری و مختصری از اقدامات حوزه عمرانی و زیرساختی شورای اسلامی شهر با هدف نیل به عدالت نسبی ساکنین مناطق مختلف شهری از لحاظ بهره‌گیری یکسان شهروندان از نعمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را تشریح نمود.
وی با اشاره به افتتاح مجموعه طرح‌های محله محور، شاخص و کلان شهری در روز بزرگداشت پنجم اسفند؛ روز حماسه و ایثار مردم نجف‌آباد، خاطر نشان کرد این تحقق اهداف و به ثمر نشستن برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تنها با توفیق الهی،دعای خیر شهروندان و تلاش و همت شبانه روزی خدمتگزارن شورا و شهرداری نجف‌آباد میسر میشد که امید است در ادامه این راه نیز، به این توفیق نائل شویم.
جهانیان عضو دیگر شورای اسلامی شهر نجف‌‌آباد رویکرد فرهنگی معنوی مجموعه شهری ویژه نوروز ۱۴۰۲ و ماه میهمانی خدا را مناسب و شایسته این دو ودیعه الهی دانست.
برنامه‌ریزی ‌های مدون شهری در حوزه‌های زیباسازی، خدماتی، اطلاع‌رسانی، فرهنگی تفریحی و.. ، فضاسازی بهترین میزبانی از بهار طبیعت و بهار قرآن و افزایش نشاط جمعی و ارتقاء روح معنوی شهروندان از جمله مهمترین خدمات حوزه فرهنگی هنری شورا و شهرداری نجف‌آباد در این ایام بوده که جهانیان ضمن تشریح آنان، لزوم تعیین و تبیین مهار تورم و رشد تولید به عنوان شعار و محور سال ۱۴۰۲ را به عنوان کلید نجات‌بخش و راهی رو به موفقیت جامعه و سعادت اخروی شهروندان دانست.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.