پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

تقدیر از موسپیدان مدیریت شهری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، یکشنبه 14 دیماه 1399، مراسم تجلیل از 35 بازنشسته سال گذشته شهرداری نجف آباد در تالار فرزانگان فرهنگسرای خارون برگزار شد.
به علت ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی این برنامه بدون حضور پرسنل و برگزاری جشن خانواده شهرداری ، با حضور مدیران ارشد شهری و شورای اسلامی شهر و جمعی از این عزیزان برگزار شد.

در لوح تقدیر موسپیدان شهرداری که به امضای محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد و مهندس جواد حجتی ریاست شورای اسلامی شهر رسیده بود آمده است :
 وان لک لا جرا غیر ممنون (3 علم )
    تو را هست پاداش بی منّتی          که بسیار شایسته ی عزّتی

حضور محترم بازنشسته ی عزیز جناب آقای....
چه غرورآفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری، بیش از سی سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایزد منّان در کنار سایر همکاران  به ارایه خدمت مشغول بوده  و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران می سپارند .
اکنون که در این ایام بدلیل وجود ویروس منحوس کرونا نمی توان درجشن سالیانه خانواده بزرگ شهرداری دورهم جمع شویم و بطور شایسته از تلاش شما پرسنل عزیزمان که پس از سالها خدمت و تلاش و فعالیت گسترده دربخش های مختلف مدیریت شهری نجف آباد  به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید تقدیر نماییم : بسی شایسته است ، ضمن تشکر و سپاس خالصانه ، با تقدیم این لوح ، مراتب قدردانی و تقدیر خود را محضر پرافتخار جناب عالی تقدیم می گردد و توفیق روزافزون شما و خانواده گرانقدرتان را از درگاه احدیت مسئلت داریم.
امید است در پرتو عنایات حق همواره در کلیه شئون زندگی موفق ومؤید باشید.

قدح پر کن که من در دولت عشق                      جوان بخت جهانم گر چه پیرم    حافظ



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.