پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بازدید عمرانی پارلمان و مدیریت شهری نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد،  ۲۳ دیماه ۱۳۹۹، محمد مغزی نجف آبادی به اتفاق مهندس جواد حجتی رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین و تنی چند از مدیران ستادی از چندین پروژه عمرانی در دست اقدام شهرداری بازدیدی بعمل آوردند.
در این برنامه که مدیران مناطق و مسئولین مرتبط در پروژه مورد بازدید حضور می یافتند ، پروژه های شهرداری نجف آباد (گامی نو ) در تاریخ ١٩/٦/٩٩ باحضور دکتر جمالی نژاد معاون وزیر و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و مسئولین استانی، شهری و شهرستان کلنگ زنی شدند.

روند اقدامات رستوران راه چوبی ، شهربازی سرپوشیده پارک کوهستان با ۲۵۰۰متر مربع فضای سرپوشیده ، ۲۰۰۰متر شهربازی روباز و امکاناتی همچون ۳۸۰۰ متر پارکینگ  مورد بازدید واقع شد ، از ویژگی های شاخص این مجموعه ارتفاع حدوداً هفت متری سقف و نبود ستون در داخل سالن به عنوان عاملی محدود کننده است و در عین حال نیز با توجه به هم سطحی سقف با کف پارک کوهستان، مشکلی از لحاظ محدود شدن منظره این مجموعه نیز به وجود نخواهد آمد.

زمین وررزشی روباز سلامت ۴، دومین فرهنگسرای منطقه پنج (فرهنگسرای آیت‌الله عالم نجف آبادی ) با مساحت ۲۱۰۰ متر مربع در صالح آباد و عملیات احداث بلوار آیت‌الله امینی نجف آبادی (که از نزدیکی مسجد جامع صالح‌آباد و بعد از تقاطع بلوار جمهوری تا تقاطع بلوار شهید صیاد شیرازی آزادگان آغاز شده است) مورد بازید واقع شد،  احداث این بلوار علاوه بر حل بسیاری از مشکلات ترافیکی این محدوده از شهر، زمینه‌ساز رونق بیشتر صالح‌آباد و آزادگان خواهد گردید.

فاز اول بلوار کشاورز که از تقاطع کمربندی جنوبی تا تقاطع خیابان موجود با چهار‌باغ مورد بازدید واقع شد، احداث این بلوار که به نوعی بخشی از ترافیک غرب شهر را هم سبک خواهد کرد، از سمت کمربندی جنوبی شروع شده و هم‌زمان تکمیل مراحل آزادسازی آن در دستور کار قرار گرفته است.
زمین وررزشی روباز سلامت ۳ ( پنچ ورزشگاه روباز در مناطق ۵ گانه در دستور کار قرار گرفته اند که ورزشگاه روباز منطقه یک واقع در پارک لاله عملیاتی شده است) و آغاز عملیات اجرایی پمپ بنزین منطقه سه  و همچنین عمللیات اجرایی زیرگذر کاوه نیز در ویلاشهر مورد بازدید واقع شدند.

در پایان نیز بازسازی حوض کله مرغی  و روند امور در پل زندگی و مسیر کوچه باغ زندگی مورد بازید واقع شد، فاز سه کوچه باغ زندگی یک‌هزار و ۴۰۰ متر از مجموع هفت کیلومتر طول پروژه گردشگری را به خود اختصاص داده است که چشم اندازها و جاذبه‌های مختلفی از جمله برج کبوترخانه، ساختمان کوشک، سردرب باغ ایرانی، پل‌های چوبی، باند دوچرخه و باند پیاده رو، برکه‌های مصنوعی و پل‌های چوبی شامل می شود.  



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.