پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

یکصد و نودمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

دوشنبه (8/10/1399)

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد (ص)،  یکصد و نودمین (190) جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز دوشنبه مورخ 8/10/99 ساعت 16 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید آغاز گردید. سپس جناب آقای مهندس حجتی ریاست  محترم شورای اسلامی شهر  ضمن عرض سلام و خیر مقدم خدمت اعضاء محترم شورا  ، فرا رسیدن ایام شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا (س ) را تسلیت گفتند و آرزو نمودند که شخصیت والای الگوی جاودان زنان ، حضرت زهرا (س ) بیشتر شناخته شود و انشاء الله که همگی از زندگی گهربار آن بانوی بی بدیل الگو بگیرند . سپس دستور کار جلسه را مطرح نمودند.

*مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه 190:
*در ابتدای جلسه با هماهنگی قبلی مسئولین خیریه مهم و ارزشمند "دیابت جنان " آقایان شاهپوری، مرتضوی و دانشگر در جلسه رسمی شورا حضور یافتند . این عزیزان ابتدا گزارش مفصل و مبسوطی از تاریخ و بنیان این خیریه و اقدامات انجام شده ارائه نمودند . آقای شاهپوری تعداد مبتلایان به دیابت در شهرستان نجف آباد را 22275 نفر اعلام نمودند که این آمار بسیار غم انگیز و تکان دهنده است. خیریه دیابت جنان جهت احداث مجموعه ساختمانی بزرگ دیابت جنان (ساختمان آموزشی – درمانی ) با کمک خیرین عزیز و مسئولین شهر گامهای بلندی برداشته است. هزینه احداث این مجموعه فاخر غیر از هزینه تجهیز آن حدود سه میلیارد تومان است. این مجموعه فاخر می تواند غرب استان اصفهان را تحت پوشش قرار دهد. جناب آقای پوراسماعیلی عضو محترم شورای اسلامی شهر که عضو هیأت مدیره مرکز خیریه دیابت جنان می باشد. یکی از مهمترین اهداف خیریه دیابت جنان را نجات کودکان از دیابت دانستند مسئولین خیریه دیابت جنان از همکاریهای صمیمانه مدیریت شهری نجف آباد بویژه جناب آقای مغزی شهردار محترم و اعضاء محترم شورای اسلامی شهر بسیار تقدیر و تجلیل نمودند و لوح تقدیری را تقدیم شورا نمودند. این عزیزان در ادامه مباحث خود 7 درخواست خود را از شورا و شهرداری مطرح نمودند. جناب آقای مهندس حجتی دیابت را بسیار خطرناک و مرگ خاموش دانستند و از اقدامات ارزشمند مسئولین خیریه دیابت جنان به جهت اقدامات خداپسندانه این عزیزان و وقت گذاری فراوان در جهت خدمت صادقانه به مردم شریف نجف آباد تقدیر نمودند. در ادامه جناب آقای مهندس پزشکی ریاست محترم شورای شهرستان و سایر اعضاء محترم شورا از تلاشهای شبانه روزی مسئولین خیریه دیابت جنان تجلیل نمودند و از اینکه مردم از این اقدامات ارزشمند مطلع بوده ، قدردان می باشند ابراز خشنودی نمودند و به اتفاق اعلام نمودند ضمن رایزنی با شهردار محترم ، تمام تلاش خود را جهت مساعدت به خیریه دیابت جنان بعمل خواهند آورد.

*در ادامه درخصوص درخواست جناب آقای مهندس کاظمی مدیرعامل محترم امور آب و فاضلاب شهرستان  بحث گردید و مقرر شد هفته آینده از ایشان دعوت بعمل آید تا با حضور در جلسه رسمی شورا ساعت 45: 16 مسائل آب و فاضلاب شهرستان مور بحث و بررسی قرار گیرد .

ختم جلسه: جلسه ساعت 20 با ذکر صلوات برمحمد و آل محمد (ص) خاتمه یافت.

غائبین جلسه: جناب آقایان آسیابانی نائب رئیس محترم شورا و مهندس گودرزی عضو محترم شورای اسلامی شهر



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.