پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بازدید از کتابخانه زهرائیه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، 14 دیماه 1399، محمد مغزی نجف آبادی شهرداری نجف آباد به اتفاق محمدحسن آسیابانی  نایب رییس ،محسن پوراسماعیلی و مهدی حاج صادقیان اعضای شورای اسلامی شهر، مهندس فردوسی مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی و رضایی مدیرارتباطات و امور بین الملل شهرداری بازدیدی از کتابخانه زهرائیه بعمل آورد.

کتابخانه عمومی زهرائیه نجف آباد در سال ۱۳۶۶ توسط خیری بلند همت، در مرکز شهرستان نجف آباد تاسیس شد. موسس این کتابخانه، حاج آقا مجتبی آیت، به علم و دانش علاقه وافری داشت و از این رو وی را “آیت همت و دانایی” خواندند. این  کتابخانه طی سال های گذشته و با مدیریت بزرگانی از این خطه توانسته علاوه بر توسعه روزافزون فعالیت های کتابخانه ای، برای تمامی اقشار شهرستان از جمله کودکان، دانش آموزان، دانشجویان، مادران و … بستری مناسب برای یادگیری و دانش افزایی فراهم کند.

این کتابخانه در ابتدای خیابان فردوسی شمالی، کوچه شهید کسمایی واقع شده است و  با توجه به نیازمندی همشهریان عزیز در بخش های مختلفی فعالیت می کند که در حال حاضر عبارتند از: کتابداری، آموزش و پژوهش و کودک و نوجوان (قاصدک) که با مراجعه به هرکدام در منوهای وب سایت، می توانید توضیحات بیشتری راجع به هر بخش دریافت کنید. 

 



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.