پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دوازده دوازده

بازدید عمرانی مدیریت شهری از پروژه‌های عمرانی
طی بازدیدی که از اولین ساعات صبح سه‌‌شنبه دوازدهم اسفند۹۹ نزدیک به دوازده ساعت با حضورمهندس حجتی رییس و آسیابانی نایب رییس شورای اسلامی شهر، مغزی نجف آبادی شهردارنجف آباد، معاونین،مدیران مناطق و مدیران پروژه ها برگزار شد، تعدادی از شاخص‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف‌آباد، این برنامه که در آن مدیران مناطق و برخی دیگر از مدیران شهرداری حضور داشتند، با بازدید از زیرگذر شهید عبدالحسین ربیعیان در تقاطع کمربندی جنوبی شهر و مناطق صنعتی مجاور منطقۀ۳ شروع شد.
بعد از این تقاطع که با همکاری شهرداری، راه و شهرسازی و مناطق صنعتی در راستای ایمن‌سازی ترددهای این محدوده در حال ساخت است و آخرین مراحل ساخت اولین جایگاه سوخت این منطقه که اخیراً در زمینی به مساحت ۳هزار متر‌مربع کلنگ‌زنی شده، به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه نیز آخرین وضعیت ساخت مجموعه ورزشی روباز سلامت ۳ منطقه سه(ویلاشهر) در ۳هزار متر‌مربع با امکاناتی مانند زمین چمن مصنوعی، تنیس روی‌میز و فضای ویژه ورزش صبحگاهی بانوان هماهنگ با دیگر مناطق در حال ساخت و تکمیل است و فرهنگ‌سرای این منطقه مورد بازدید جمع حاضر قرار گرفت.

بازدید از شهربازی سرپوشیده
در دومین مرحله از بازدید‌های عمرانی این‌روز، اولین شهربازی سرپوشیده شهر که با مشارکت بخش خصوصی در شمال شهر و در کنار پارک کوهستان با پیش‌بینی ۲۵۰۰متر مربع فضای سرپوشیده ، ۲۰۰۰مترمربع شهربازی روباز و امکاناتی همچون ۳۸۰۰ مترمربع پارکینگ در حال ساخت است، مورد بازدید قرار گرفت.

در بخش دیگری هم آخرین وضعیت ساخت رستوران راه‌چوبی دیگر طرح مشارکتی در دست اجرا در این محدوده، مورد بررسی قرار گرفت.
بازدید از فرهنگ‌سرا و بلوار
بخش دیگر بازدید‌های این‌روز کاری را حضور در محل ساخت فرهنگ‌سرای آیت‌الله عالم در منطقۀ۵ تشکیل می‌داد که در زیربنای ۲۱۰۰متر‌مربع و در سه طبقه در حال ساخت است.
در ادامه هم طرح احداث بلوار آیت‌الله امینی مورد بازدید قرار گرفت که با عرض ۳۴متر و طول بیش از ۱۴۰۰متر، خیابان شریعتی‌غربی را به منطقۀ آزادگان و در ادامه کمربندی جنوبی شهر متصل می‌کند.
بازدید از المان میدان نجف‌اشرف
از دیگر بازدید‌های مهم این‌روز، بایستی به حضور مسئولان شهرداری و اعضای شورای‌اسلامی شهر، در محل میدان نجف‌اشرف و المان در حال ساخت این مجموعه اشاره کرد که با الگوگیری از ایوان حرم حضرت‌علی در نجف‌اشرف، در حال ساخت است.

در ادامه هم آخرین وضعیت ساخت مجموعۀ ورزشی روبازسلامت ۴ منطقۀچهار(یزدانشهر) در پارک امام‌رضا به مساحت ۱۲هزار متر‌مربع مورد بازدید میدانی و بررسی قرار گرفت.

حضور در کشتارگاه صنعتی نجف‌آباد
بازدید‌های عمرانی با حضور مسئولان حاضر در محل طرح کشتارگاه صنعتی نجف‌آباد که در چندین فاز و در زیربنای چندین هکتار در حال ساخت است، ادامه پیدا کرد و آخرین وضعیت محوطه‌سازی این مجموعه و تجهیز امکانات مورد نیاز آن، مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه نیز آخرین وضعیت اجرای بلوار کشاورز با عرض ۵۵متر که در چندین فاز کمربند‌های شمالی و جنوبی شهر را به هم متصل خواهد کرد، مورد بررسی قرار گرفت.
حضور در کوچه‌باغ زندگی
دیگر پروژه شاخص بازدید شده در این‌روز، محور تفریحی و گردشگری کوچه‌باغ زندگی بود که با طول نزدیک به ۷کیلومتر و طی چندین فاز، از بخش جنوبی مناطق پنج، دو و یک عبور کرده و با احیاء پتانسیل‌های طبیعی و تاریخی این مسیر، به گلزار شهدای نجف‌آباد ختم می‌شود.

مسئولان هم‌چنین بخش دیگری از بازدید‌ها را به حضور در واحد امانی شهرداری و آخرین وضعیت ساخت المان‌های نوروزی اختصاص دادند و در ادامه ضمن حضور در محل طرح باغ‌بهشت در مجموعۀ باغ‌بانوان، آخرین وضعیت احداث این مجموعۀ فرهنگی و اجتماعی را مورد بررسی قرار دادند.
تشکیل کمیتۀ راهبردی پروژه‌های راهبردی نجف‌آباد
آخرین قسمت این بازدید‌ها را تشکیل کمیتۀراهبردی پروژه‌های عمرانی شهرداری نجف‌آباد در اولین ساعات عصرگاهی سه‌شنبه ۱۲اسفند۹۹، به میزبانی تالار فرزانگان فرهنگ‌سرای خارون تشکیل می‌داد.

در این جلسه که با حضور شهردار، معاونین شهرداری، مدیران مناطق، مدیران ستادی و برخی از مدیران عامل سازمانها تشکیل شد، آخرین وضعیت پروژه‌های شاخص نجف‌آباد با توجه به بازدید صورت گرفته، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و آخرین هماهنگی‌ها به منظور تسریع در روند اجرایی این طرح‌ها و رفع موانع موجود، انجام شد.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 1
منتشر نشده : 0
 
ir
+0
unlike
-0
صالحی ۰۰/۰۵/۰۸ - ۰۹:۱۰
پاسخ
comments با سلام و خدا قوت خدمت همه عزیزان و زحمت کشان شهرداری نجف اباد
لطفا در صورت امکان اخبار بیشتری در خصوص پروژه های شهرداری و این که این پروژه ها در چه مرحله ای هستند و کی به پایان می رسند در اختیار شهروندان قرار دهید ضمن این که عکس ۶ای گذاشته شده درهم و مخلوط است و شهروندان نمی دانند کدام عکس مربوط به چه پروژه ای است لطفا زیر هر عکسی نام پروژه نیز قید گردد. باتشکر توفیق شما در خدمت رسانی به مردم و سلامتی شما را از خداوند خواستاریم
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.