پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

یکمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد / دوره ششم

پنجشنبه (14/5/1400)

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد (ص) یکمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر نجف آباد با توجه به بخشنامه شماره 31878/32/20 مورخ 8/4/1400 استانداری محترم اصفهان در ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 14/5/1400 با حضور جناب آقای راعی فرماندار محترم ویژه شهرستان نجف آباد و جناب آقای خنجری نماینده محترم فرمانداری ویژه شهرستان نجف آباد و با حضور کلیه اعضاء محترم شورا در محل دفتر شورای اسلامی شهر نجف آباد با قرائت آیاتی چند از کلام اله مجیدآغاز گردید.


 

مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه1:

*در ابتدای جلسه جناب آقای فرماندار از زحمات شورای پنجم تشکر ویژه نمودند و آرزوی موفقیت برای شورای ششم داشتند و این نکته را به اعضاء متذکر شدند که از دو تن از بزرگوران شورای پنجم که در شورای فعلی نیز حضور دارند و صاحب تخصص و تجربه هستند نهایت بهره را ببرند. *پس از انجام مراسم تحلیف و ادای سوگند جناب آقای مهندس حسن یوسفی نژاد به عنوان رئیس سنی جلسه دستور کار جلسه را در ارتباط با انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی شهر نجف آباد به مدت یکسال مطرح که پس از رأی گیری نتایج ذیل اتخاذ گردید:

رئیس شورا: از بین دو کاندیدای ریاست شورا جناب آقایان محمد حسن آسیابانی و قربانعلی مومنی ، آقای قربانعلی مومنی با اکثریت آراء به عنوان ریاست محترم شورای اسلامی شهر نجف آباد انتخاب گردیدند.

نائب رئیس شورا:تنها کاندیدای نائب رئیس شورا جناب آقای محمود جهانیان که با اکثریت آراء به عنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد انتخاب گردیدند.

خزانه دار شورا: تنها کاندیدای خزانه داری شورا جناب آقای مهندس جواد حجتی که ایشان با اکثریت آراء به عنوان خزانه دار شورای اسلامی شهر نجف آباد انتخاب گردیدند.

منشی شورا : تنها کاندیدای دبیری شورا سرکار خانم شهلا محمودیان که ایشان با اکثریت آراء به عنوان دبیر شورای اسلامی شهر نجف آباد انتخاب گردیدند.

جناب آقایان محمد حسن آسیابانی ، اسماعیل آخوندی ، خانم سکینه ارزانی ، حسین بهرامی ، حسن یوسفی نژاد عضو شورا خواهند بود.

*ضمناً آقای اسماعیل آخوندی بعنوان سخنگوی شورا انتخاب گردیدند .

* سپس در مورد انتخاب سرپرست شهرداری نجف آباد بحث و تبادل نظر صورت گرفت که در نهایت از بین دو گزینه جناب اقایان محمد مغری و عباس مرادی، جناب آقای عباس مرادی با اکثریت آراء با مشخصات ذیل به عنوان سرپرست شهرداری نجف آباد و در اجرای بند یک ماده 71 قانون شوراهای اسلامی برگزیده شدند:

*در خصوص برگزاری جلسات شورای اسلامی شهر بحث و تبادل نظر گردید که مقرر شد جلسات در روزهای شنبه، دوشنبه هر هفته ساعت 16 در محل این شورا برگزار گردد.

*در مورد کمیسیون های داخلی شورای اسلامی شهر نجف آباد بحث و تبادل نظر صورت گرفت که به شرح ذیل تصمیم گیری بعمل آمد:

1-کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و امور ورزشی:

رئیس: خانم سکینه ارزانی

اعضاء کمیسیون : اسماعیل آخوندی -محمود جهانیان –شهلا محمودیان – حسن یوسفی نژاد

2-کمیسیون عمران و حمل و نقل:

رئیس: حسن یوسفی نژاد

اعضاء کمیسیون: اسماعیل آخوندی - حسین بهرامی - جواد حجتی – محمدحسن آسیابانی - قربانعلی مومنی –شهلا محمودیان

3-کمیسیون برنامه و بودجه و امور حقوقی :

رئیس: اسماعیل آخوندی

اعضاء کمیسیون: حسین بهرامی – جواد حجتی – شهلا محمودیان- سکینه ارزانی – محمد حسن آسیابانی

ختم جلسه: جلسه ساعت 11 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.

 

 



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.