پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

نهمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد/ دوره ششم

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد(ص)، نهمین(9) جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز شنبه مورخ 13/6/1400 ساعت 17 با تلاوت آیاتی چند ازکلام اله مجید در محل شورای اسلامی شهر آغاز گردید .سپس جناب آقای مؤمنی ریاست محترم شورای اسلامی شهر نجف آباد ضمن عرض سلام و خیرمقدم  خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهرو تبریک روز تعاون و بزرگداشت ابوریحان بیرونی، دستور کار جلسه را مطرح نمودند .


مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه شماره 9
*در ابتدای جلسه آقای ابراهیم رضائی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری در جلسه شورا حضور یافتند و پیرامون سایت شهرداری، عملکرد ایشان ، تیم خبری ، رسانه های الکترونیک ، پایگاه خبری خارون و فضای مجازی اطلاع رسانی مناسب صورت گرفت . ایشان اعلام کردند که بهتر است کانال ایتا واتساپ همسو با سایت شهرداری باشد و دو نوع مطلب گذاشته نشود .
*در ادامه جلسه با دعوت و هماهنگی قبلی آقای موحد ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان در جلسه رسمی شورا حضور و به ارائه توضیحاتی پیرامون مسائل ورزش و جوانان و هیأت های ورزش و جلسات شورای ورزش پرداختند و در ادامه به ورزش بانوان پرداختند و در پایان مطالبات خود از شورا و شهرداری را بیان نمودند .
* در ادامه اعضاء محترم شورا پیرامون ورزش بانوان و مسائل فرهنگی و نگرش افراد در ورزش و                   آسیب های اجتماعی ، دوچرخه سواری بانوان توضیحاتی دادند . پیرامون عدالت اجتماعی ورزش در مناطق مختلف صحبت شد ، طراحی سایتی که مشوق جوانان باشد و ایجاد انگیزه و علاقه در جوانان نماید . پیرامون خانه کشتی صحبت نمودند که در شهرستان بسیار متقاضی هستند و نیاز به یک مجموعه کامل هست . نظارت بر تیم های ورزشی مانند کوهنوردی و آسیب های اجتماعی مانند دوچرخه سواری صورت گیرد و رشته های ورزشی ویژه بانوان افزایش یابد .
پیرامون نداشتن فضای ورزشی در منطقه بهارستان صحبت شد . در ادامه یکی از اعضاء شورا به اهمیت نقش دبیر تربیت بدنی اشاره شد که تقویت آن باعث می شود آسیب های اجتماعی به حداقل برسد و مدال آوران بسیار توانمندی در این شهر هستند که این بزرگوران باید بعنوان الگو در شهر معرفی شوند و از پتانسیل خیرین برای بازسازی فضاهای ورزشی استفاده شود .به بازسازی فضای ورزش بانوان در پارک لاله اشاره شد و درخصوص فضاهای تیراندازی برادران و خواهران صحبت گردید .

    ختم جلسه: جلسه ساعت 20 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد(ص)خاتمه یافت.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.