پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

یکصد و شصت و ششمین (166) جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد سه شنبه مورخ (2/8/1402)

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد(ص)، یکصد و شصت و ششمین (166) جلسه رسمی شورای اسلامی شهر روز سه شنبه مورخ 2/8/1402 ساعت 15 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید در محل این شورا آغاز گردید. سپس جناب آقای آخوندی ریاست محترم شورای اسلامی شهر، ضمن عرض سلام وخیرمقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهرو میهمانان ارجمند، دستور کار جلسه را مطرح نمودند.
* مشروح تصمیمات ، مذاکرات و مباحث جلسه 166:

* آقای دکتر کلانی ریاست محترم دانشگاه شهید آیت (دانشگاه فرهنگیان نجف آباد) به اتفاق آقای حسین خانی از پرسنل دانشگاه مذکور با دعوت و هماهنگی قبلی در جلسه شورا حضور و به توضیحاتی پیرامون جذب بیش از 60 درصدی دانشجویان نسبت به سال قبل و ارائه گزارش از عملکرد آن دانشگاه پرداختند. ایشان درخواست تعامل و همکاری بین دانشگاه و مدیریت شهری را داشتند تا این دانشگاه با ارتقاء رتبه از 2 به 1 در کشور جوابگوی نیاز دانشجویان باشد و اعضای شورای شهر نیز در این رابطه مطالبی را ارائه نمودند.
*  سپس نامه ها و لوایح واصله به به دبیرخانه شورا مطرح که پس از بحث و بررسی  بحث و تبادل نظر گردید که به شرح ذیل اتخاذ تصمیم گردید :
1- جلسه رسمی شماره 166 مورخ 2/8/1402 باحضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر نجف آباد تشکیل گردید . نامه شماره  12023/1/2059 مورخ 29/7/1402 فرمانداری محترم ویژه شهرستان در خصوص اعتراض به صورتجلسه 162 شورا پیرامون وجود ایرادات شکلی در متن مصوبه و همچنین نبود هماهنگی لازم در متن مصوبه بدین وسیله اصلاحیه مصوبه به شکل ذیل مطرح :
موضوع خاتمه دوران خدمت آقای عبدالرسول امامی در سمت شهردار نجف آباد در دستور کار جلسه قرار گرفت و در نهایت با استناد به دستورالعمل ماده 5 آئین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار مصوب 25/9/1397 که اذعان میدارد «در صورتیکه شورای اسلامی شهر نسبت به عدم سکونت شهردار در محدوده شهر اطمینان حاصل نماید وفق بند (د) ذیل تبصره 4 بند یک ماده 80 قانون تشکیلات ، وظایف و انتخاب
شوراهای اسلامی اقدام بعمل خواهد آورد و همچنین با استناد نص صریح  بند (د) تبصره 4 ماده 80 قانون تشکیلات و وظایف و انتخابات شورای اسلامی شهر که اذعان می¬دارد «فقدان هر یک از شرایط احراز سمت شهردار به تشخیص شورای شهر» موجب خاتمه خدمت شهردار می گردد . فلذا شورای اسلامی شهر خاتمه خدمت آقای عبدالرسول امامی را در سمت شهردار شهر نجف آباد با اکثریت آراء اعلام میدارد که این موضوع مورد موافقت قرار گرفت و بتصویب رسید و در ادامه دستور دوم کار شورا مبنی بر اینکه انتخاب سرپرست شهرداری صورت پذیرد مطرح که با توجه به تماس تلفنی با فرماندار محترم و پیشنهاد ایشان مبنی بر انتخاب سرپرست برای شهرداری بعد از اعلام نتیجه کمیته انطباق درخصوص برکناری شهردار باشد و یا چنانچه سرپرست انتخاب گردید معرفی و اعلام بعد از نتیجه انطباق موکول گردد.بنابراین انتخاب سرپرست انجام نگرفت و به جلسات آتی موکول گردید.

ختم جلسه: جلسه ساعت 19 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.