پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام شورای اسلامی شهر در محكوميت اهانت به قرآن

بِسْمِ الله الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

(يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ كَرِهَ الْكافِرُونَ)                     (آیه 8 سوره صف)

در عصر و زمانی که تلألؤ انوار تابناک قرآن مجید آفاق ارضی و سماوی عالم هستی را منور ساخته و پیروان این کتاب کریم روز به روز در حال افزایش است کور دلان حقیر و دست آموز و تفرقه افکنان سرویس های جاسوسی صهیونیستی با هدف اسلام هراسی به محضر قرآن مجید جسارت می نمایند . امروز اسلام عزیز سریعترین دین در حال رشد در اروپا علیرغم این کینه توزی ها  و دشمنی هاست ، دقیقاً ریشه دشمن نظام سلطه با قرآن عزیز را از همین جا می توان فهمید . اما اهریمنان خدا نشناس نمی توانند بفهمند اگر چه این اهانت به قرآن مجید احساسات دنیای اسلام را جریحه دار می کند اما پیامد اینکار موجب تقویت هویت و انگیزه دینی مسلمانان جهان نسبت به مبانی اسلام و کتاب مبین خواهد شد . و بار دیگر چهره زشت و نفاق غرب که پشت واژه های دهان پرکنی همچون دموکراسی ، آزادی بیان ، حقوق بشر و پنهان شده را بیش از گذشته آشکار و رسوا خواهد نمود .
ما اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد همچون سایر اقشار ملت متدین و انقلابی ایران اسلامی با تاسی به پیام گرانمایه ولی مسلمین عالم حضرت امام خامنه ای (مد ظله)ضمن محکوم نمودن این حادثه تلخ در کشور سوئد و دانمارک از مسئولین ذیربط مصرانه خواستار پیگیری برای تحویل عوامل این جنایت به دستگاه های قضایی کشور های اسلامی هستیم .  

شورای اسلامی شهر نجف آباد


 



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.