پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام مدیریت شهری به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)

بسم الله الرحمن الرحیم
《انی سمیت ابنتی فاطمه لان الله عزوجل فطمها وفطم من احبها من النار》
من نام دخترم را فاطمه گذاشتم؛ زیرا خدای  عزوجل فاطمه و هر کس که او را دوست دارد، از آتش دوزخ دور نگه داشته است. پیامبر اکرم(ص)

میلاد پربرکت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) بهانه ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی، زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام بر می‌دارند و یک لحظه سکون و ایستایی را برخود نمی پسندند، مادرانی که شهدای راه حق و فضیلت از دامان آنان رو به سوی شهادت گام برداشتند تا پرچم عزت، شرف و مردانگی برای همیشه در اهتزاز بماند.
اینجانبان روز زن و مقام شامخ مادر را مادران مؤمن و بانوان فداکار شهر شهیدپرور نجف آباد تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم همچون گذشته نقشی ارزشمند و تأثیر گذار در جامعه ایران اسلامی داشته و با پیروی از رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری(مدظله)، نقش موثر زنان را در تقویت بنیان‌های خانواده های ایران را شاهد باشیم.
سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، روز مادر و زن و همچنین میلاد حضرت امام خمینی (ره) را به همگان، زنان و مادران فداکار و نجیب ایران اسلامی، به ویژه بانوان گرانقدر نجف آباد تبریک می گوییم و از درگاه خداوند متعال، برای همه آنان سربلندی، عزت، امید و بهروزی مسألت داریم.

عبدالرسول امامی شهردار و اسماعیل آخوندی رئیس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد

 



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.