پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام مدیریت شهری بمناسبت سالگرد شهادت شهید احمد کاظمی و ده تن از همراهانش

۱۹ دی سالگرد شهادت سردارِ فاتح خرمشهر شهید حاج احمد کاظمی؛ فرمانده‌ای که سردار دل‌ها در وصف شهادتش گفت:«احمد با رفتن خودش، همه ما را آتش زد.»
نجف آباد شهر علم و ایثار خوب فرزندش را می شناسد، ستاره ای که سال ۱۳۳۷ بر آسمان این دیار درخشید و چشم و چراغ شهر شد؛ اسطوره ای که  از همان کودکی مشق تقوا و درس ایمان را در کلاس عشق به  اهل بیت(ع) آموخته بود و جوانی اش هم با موج  طوفانی مبارزات انقلاب اسلامی همراه شد و جوانی اش را هم نذر جهاد و جنگ کرد. کاظمی فرمانده دوست داشتنی رزمندگان در جبهه‌ها بود و حاج قاسم او را ناجی عملیات‌های دفاع مقدس می دانست.
حاج احمد هستی و وجودش را در راه آزادگی و مقاومت هدیه کرد تا خورشید انقلاب و نظام اسلامی با پیروی از ولایت فقیه نورانی تر از گذشته بدرخشد و چلچراغی باشد برای ما و آیندگان تا جهادگونه ما هم بی هراس و محکم در طریق انقلاب گام برداریم.
اینجانبان فرا رسیدن سالروز آسمانی شهدای عرفه سردار سرافراز اسلام شهید حاج احمد کاظمی و سردار شهید غلامرضا یزدانی را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله)، تمام مردم شریف ایران اسلامی، بالاخص مردم شهیدپرور نجف‌آباد تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است در تداوم راه متعالی شهدای عزیز بيش از پيش مويد باشيم.

عبدالرسول امامی شهردار و اسماعیل آخوندی رئیس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.