پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بازدید پارلمان شهری از روند بازسازی اتوبوس‌های فرسوده سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نجف آباد

همزمان با ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) رئیس و تنی چند از اعضای محترم شورای اسلامی شهر نجف آباد از پروژه بازسازی اتوبوس‌های فرسوده سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نجف آباد بازدید کردند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد در این بازدید رضایی مدیر عامل سازمان  حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نجف آباد ضمن ارائه گزارشی از روند بازسازی ناوگان فرسوده  و اقدامات انجام شده در این حوزه  گفت به منظور جوان سازی ناوگان حمل و نقل عمومی تاکنون  تعداد ۲۰ دستگاه از اتوبوس های فرسوده بصورت اساسی و کامل بازسازی و پس از اتمام مراحل مختلف بازسازی، به تأیید کمیته نظارت بر بازسازی استانداری اصفهان رسیده و بلافاصله به منظور خدمات‌رسانی به شهروندان مورد بهره برداری می گیرد. وی افزود در حال حاضر برای بازسازی یک دستگاه اتوبوس فرسوده به صورت میانگین هزینه ای بالغ بر ۱۰میلیارد ریال اعتبار (برای تأمین  قطعات و اجرت آن) لازم است که این مبلغ توسط شهرداری نجف آباد تأمین و جهت بهسازی سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی پیش بینی و هزینه می گردد.
رضایی در انتها ضمن قدردانی از حمایت های بی دریغ شورای اسلامی شهر از این پروژه خدمات رسان گفت به منظور ارتقا سیستم حمل و نقل عمومی شهری پروژه بازسازی اتوبوس های فرسوده در طول سال جاری با محوریت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نجف آباد همچنان ادامه دارد..



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.